2010. március 25., csütörtök

Mézes-majonézes káposztasaláta

Eddig "innen" kimaradt, pedig nagyon szeretem. Télen, nyáron, tavassal, ősszel :)
Salátaként, köretként, és csak úgy önmagában. Grill húsokhoz isteni!



Hozzávalók: 1,5 kg fejes káposzta, 2-3 db sárgarépa, 1 db vöröshagyma, só, 4-5 ek majonéz, 2 ek méz, 1 ek mustár, fél dl fehérborecet, cukor
A káposztát legyaluljuk, a sárgarépát lereszeljük, a hagymát szintén vékony szeletekre vágjuk. Megsózzuk, alaposan összekeverjük, és állni hagyjuk kb. fél órát. Kinyomkodjuk, hozzáadjuk a majonézt, mustárt, mézet, az ecetet, és jól összekeverjük. Ha gondoljuk adhatunk hozzá cukrot, és ha szükséges ízesíthetjük még ecettel, sóval.

9 megjegyzés:

Méhn Niki írta...

hehe azt hittem fagyi! :D
nem baj, így is guszta! ;D
megzavartak a csodás színek és a szép fotó! :))

szepyke írta...

Szeretném. Répa jöhet bárhogy!:)
És virág!:) Imádlak!:)

Csibe írta...

Niki, lesz majd fagyi is :)

Szepyke, egy pohárral vegyél el!...virág...gondoltam rád :)

szepyke írta...

Veszek is!:) És tényleg, gondoltál rám? Kókuszos volt még ott valahol a közelemben?:) Vagy csoki?

Csibe írta...

Még szép! :)
csoki...csokis süti igen, de eldugtam. Nem vagyok irigy, de most csak sárgarépásat kapsz ;) azért majd megmutatom ám, és ha felszeleteltem, hozhatod a tányérkádat!

szepyke írta...

Ok, szerintem jó lesz a répás is, egye, fene!:) Maximum jobban fogok fütyülni. Bár eddig nem vettem észre, hogy a répától jobban fütyülnék, de hátha...:)))

Raindrop írta...

Tudod mire emlékeztet ez engem? A KFC salira. De csak azért, mert az a kedvencem. Odáig vagyok érte.
Na és a poharaid? :)
Irigykedem!
Elloptam az egyik poharas salátát, készíts másik fotót.

Csibe írta...

Raindrop, (pirulva mondom) utána kellett néznem mi is az a kfc sali, még nem hallottam :) ...viszont már tudom!
Örülök, hogy tetszik, egészségedre!
A pohara - Bodum pohár (kézzel készített) - nagyon szeretem. Forró italnál kicsit vigyázni kell, mivel dupla falú :)

Mézigörl írta...

Ezt is viszem, királyság...méz is van benne!!!