2010. december 29., szerda

Forrócsoki kávéval

Hideg van. Nagyon hideg, így hoztam nektek forrócsokit egy kis kávéval. Ha valaki a kávét nem szereti, egyszerűen hagyja ki.


Hozzávalók (4 személyre):
5 dl tej,
1,25 dl tejszín,
15 dkg étcsoki,
2 ek porcukor,
2 dl forró kávé,
2 ek kakaópor
Egy lábasban folyamatosan kevergetve felforraljuk a tejet a tejszínnel, majd hozzáadjuk a darabokra tört csokit, és a porcukrot.
Addig keverjük, míg a csoki felolvad.
Előkészítünk 4 csészét, és beleöntünk fél-fél dl kávét, majd óvatosan hozzáöntjük a csokiitalt. A tetejét megszórjuk a kakaóporral.
Recept - Csokoládés finomságok

10 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Ez a fotó... És ez a recept...

Imádom, imádom!!!

Ildy írta...

Külön-külön is, hát még egyben! Remek!

Kőrösi Mercédesz írta...

Köszi Csibe! Annyira összefagytam kint, most eldöntöttem, hogy megcsinálom délután ezt a finiséget! Szép a fotó, köszi:)

Puszedli írta...

Én csak szigorúan kávé nélkül, de ezt most vittem is! :)

Mézigörl írta...

Én ezzzztet kipróbálom, szuper ötlet! Jajj, majd elfelejtettem a legfontosabbat! :-DD

Nagyon boldog és sikerekben gazdag új esztendőt kívánok Neked és a családodnak! :-DDD

Melinda írta...

Indulok a konyhába! A déli kávém épp elfelejtettem, tudatalatt biztos erre a receptre vártam. :) És a fotó - mint mindig - tuti.
Bolodg, sikerekben gazdag, egészséges új évet kívánok!

Bianka írta...

Tudsz élni :)

Csibe írta...

Örülök, hogy tetszik! Majd meséljetek hogy ízlett :)

Ildy írta...

Boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek!

Csibe írta...

Ildy, nagyon szépen köszönöm, és nektek is boldog új évet!