2010. február 15., hétfő

Túrós guba

Túrós. Édesen túrós.
Ismét egy gyorsan, könnyen elkészíthető ebéd, vagy vacsora.



Hozzávalók: 50 dkg túró, 2 cs vaníliás cukor, 10 dkg cukor, 4 dl tejszín, 7 db kifli, baracklekvár
A túrót összekeverjük a cukrokkal, a tejszínnel (aránylag nagy tálat használjunk). A kifliket felkarikázzuk, és a túrókrémbe forgatjuk. Egy hőálló tálba rakunk egy réteg túrós kiflit, ízlés szerint pötyögtetünk rá lekvárt, újabb réteg túrós kifli, lekvár, végül ismét kifliréteg jön.
Sütőben, 170 fokon pirosra sütjük.
Recept ismét a tv paprikából, a mennyiségeket kicsit módosítottam.

17 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Nagyon jó!!!

Van is otthon maradék túróm...

Zsuzsi írta...

Na Csibe, ismét egy újabb recept, amit BIZTOSAN ki fogok próbálni!

Raindrop írta...

De jó ötlet... Elképesztően jó recept, nem is értem eddig miért nem terjedt el! :)
Gyönyörű kép!

Csibe írta...

Viki, remélem ízleni fog!

Zsuzska, örülök!

Raindrop, köszönöm! ...ugye?!...ezért próbáltam ki én is egyből :)

Zsiri írta...

Ha így folytatod, hamarabb fog betelni a pendrive-om, mint gondoltam :)))

trinity írta...

Micsoda nagyszerű ötlet, hogy guba, meg túró....Nem jutott eszembe, de fantasztikus!!!

Ottis írta...

Nagyon guszta!

szepyke írta...

Hajaj, ez már megint milyen jóóóóó lett!:)

Zsani írta...

Bakker, Orsi mostmáraztán!!!!!!!!!!:))) Olyan ügyes vagy!! Nagyon büszke vagyok ám rád, Kismedve!!:*

Csibe írta...

Zsiri, legalább lesz miből válogatni :)

Trini, :) köszi!

Ottis, és még finom is!

Szepyke, igyekszem :)

Csibe írta...

Zsani, én is szeretlek! ;D

Frida írta...

A képek olyan inycsiklandóak hogy még az illatát is érzem.
A kicsi Dani gyermek pedig gyönyörűűűűűűűűűűű!!

Csibe írta...

Frida, kedves vagy, köszönöm! :)

erős ildikó írta...

De jó ötlet! Viszem is, köszönöm szépen!

Csibe írta...

Napmátka, örülök :)

Névtelen írta...

Volt itthon maradék kalácsom. Azzal próbáltam ki. Nagyon finom!

Unknown írta...

Szerintem ebből a receptből kimaradt a tojás, legalább 2 (de akár 6 is lehet) kell bele, sárgáját a tejszínnel összekeverni, fehérjét habbá verni és hozzákeverni a túrós kiflihez, együtt sütni.