2011. január 4., kedd

Narancsos forró fehércsokoládé

Forrócsokoládéval zártam, forrócsokoládéval nyitok. Reggel a hőmérő -11 fokot mutatott, így azt hiszem nem kell különösebben magyarázni, hogy ilyen jól esik ez a forró ital ebben a dermesztő hidegben. Még akkor is, ha itt bent jó meleg van.


Hozzávalók 2 személyre:
6 dl tej
8 dkg fehér csoki
1 dl tejszín
5 ek narancslé vagy narancslikőr
díszítéshez narancshéj
A tejet felforraljuk, beletörjük a csokit, és addig kevergetjük, míg a csoki felolvad.
A csokis tejet poharakba töltjük, hozzáöntjük a narancslevet, vagy a likőrt, majd a tetejére felvert tejszínhabot teszünk, és megszórjuk narancshéjjal.

19 megjegyzés:

Doctor Pepper írta...

ó anyám, nagyon klassz képek megint. meg a csoki is tök jó. fehércsokit eddig csak citrommal kombináltam, de most hogy mondod, a narancs is príma lehet.

Bianka írta...

Micsoda fincsi éles, fenséges képek :)

m írta...

Amikor a kis képet először megláttam, egy tükörtojás ugrott be (na jó, vaksi is vagyok, meg gyagyás is), de vhogy nem passzolt a címhez. Ne nevess!!! Aztán idekattintva, hopp, gyönyörű képek, ínycsiklandó recept és ez olyan kínzás most nekem, hogy csak a jószándékot tudom megköszönni, mert egy falat csoki sincs itthon, de semmi és semmi és annyira jó lenne egy ilyen finiség, mert összefagytam kint és olyan jól néz ki!!!!

m írta...

Mondom... szóval lágytojás pohárban...

Stefania írta...

Felice Anno Nuovo ♥
Stefania Italy

http://coolchicstyleconfidential.blogspot.com/

Chef Viki írta...

Pffffffff, ez isteni!!!

Dokihoz hasonlóan én sem tettem még narancsot fehércsoki mellé - eddig ;-)

Gabojsza írta...

Kééééééééérek egy kortyot! Köszönöm:-)

Ildy írta...

Egy pohár rendel. Remek fotók!

chriesi írta...

Nincs is jobb ebben a jéghideg időben!

Puszedli írta...

Új fényképezőgép? Vagy csak én jártam ilyen régen erre?! :)

Gyönyörű képek és ez a párosítás is remekül hangzik.

Icus írta...

Egy bögrével én is elfogadnék......

Pocak Panna írta...

Istenien néz ki, ráadásul imádom a fehércsokit, bárcsak ihatnék belőle...! Nagyon szeretem a fotóidat, letisztult, igényes!

Mézigörl írta...

Nekem is irtó jól esne most ebben a hidegben! Ugyan én sem próbáltam még naranccsal...asszem itt az ideje! :-DDD

salsa írta...

Ú, de jól néz ki! Imádom a tejes-vaníliás dolgokat naranccsal. (Még inkább cointreau-val ;-))

Ottis írta...

Én is kéérek, annyira mutatós!!!

Zsiri írta...

Gyönyörű képek és ínycsiklandozó itóka :) Kedvet is kaptam hozzá, azt hiszem ez lesz a ma esti kényeztetés a vasalás után :)

Csibe írta...

Lányok, örülök, hogy tetszik, és nagyon szépen köszönöm! :)
Tényleg érdemes kipróbálni a fehér csokihoz a narancsot!

Zizi írta...

Nagyon jól néz ki! Most kezdek ismerkedni a fehércsokival, jól jönne egy ilyen indításnak! :)

Régen ettem fehércsokit, de amikor rászoktam a 60-80%-os csokikra, hanyagolni kezdtem. Most kutatom a minőségi, kevés cukrot tartalmazó fehércsokikat.

Csibe írta...

Zizi, a fehércsokiért önmagában nem igazán vagyok oda, de ha belekerül valamibe, úgy már jöhet.