2009. december 15., kedd

Küldök egy kis havat

Bea, tényleg nem akarom a szívedet fájdítani ;)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg nagyon szép.
Én valahogy rossz helyen lakom, úgy érzem. :)

Doctor Pepper írta...

huuuh, klassz!! imádom a havat!!

Méhn Niki írta...

Gyertek le Pécsre, Bea! :))
Szívesen látlak Benneteket! ;)
Ez vonatkozik mindenkire egyébként... Rád, is kedves Csibe! ;)
Én ma megint setétben értem haza, ennyit a fotózásról... :(
Cépek lettek a képeid megint csak! :)

Puszedli írta...

Akkor ti hógolyózni is tudtok már? :)

Csibe írta...

Bea, ha jól tudom már oda is ért a hó! Várom a képeket ;)

Pepper, köszi!

Niki, köszi, ha majd egyszer arra járunk "szavadon foglak" ;))

Puszedli, ez már hóemberes!

mandy tarragon írta...

megérkezett, köszönöm :)

Névtelen írta...

Most már én is kezdem elhinni, hogy tényleg hullott, tényleg ropog a hó a lábam alatt, basszus, még a könnyem is kijött, 10 hónapja várok erre!!!!!!!!

Csibe írta...

Bea, intézkedtem ;) örülök, hogy örülsz!