2009. december 10., csütörtök

Tükörkérdést kaptam

Peppertől. Bevállalom-e. Nanááá. Már akkor mosolyogtam (na jó, inkább vigyorogtam) mikor elolvastam miről is van szó pontosan. Nézzem át a blogomat, és nevezzem meg leggázabb szövegemet és képemet. Szöveget nem igazán tudok választani, nem sokat szövegelek ;) Képet annál inkább. Mutatom is, magukért beszélnek.
(Folyamatosan próbálgatom a gépet, igyekszem számomra jobban tetsző fotókat készíteni. Bőven van még mit tanulnom. Tudom.)
A kérdést továbbgurítanám (ha van kedvetek) Ottisnak, Trinitynek, Puszedlinak, Nikinek

Nem tudtam választani, így mutatok kettőt (az, hogy ilyen kicsik, nem véletlen) :O





És az egyik kedvencem

11 megjegyzés:

Méhn Niki írta...

hihihih :)
tudtaaam! :P Reni is továbbküdtte, na majd holnap dupla adagot kaptok a nyakatokba! ;D
jók a képek ;)))

trinity írta...

Bevállalom-van is mit:))
Nem mondom, hogy ma már minden oké-de kétségtelenül volt ennél még sokkal rosszabb is:)))))
Holnap nekiugrom..

Nelli írta...

Szia Csibe!

Jók a képek, és hatalmas a fejlődés (bárcsak már én is ott tartanék, ahol Te! :( )

Most leginkább azért írok, mert szeretnélek meghívni egy szavazásra, de email címet nem találok, kommentben meg nem akarom belinkelni (az kicsit spam-es lenne). Ha írsz egy emailt a címemre, akkor megírom a részleteket. Köszi!

Nelli

szepyke írta...

Hu, az a fehér rózsaszínnel, az gyilkos!:))))))

Puszedli írta...

Köszi Orsi, ha lesz időm válaszolok. Egyébként fotózás terén nagyon sokat fejlődtél, nagyon szeretem a képeidet! ;)

Doctor Pepper írta...

:-) köszi!! szép darab a Tied is:)

Zsani írta...

Azért ezek sem voltak olyan rosszak!! De kétségtelen, hogy durván szép képeket csinálsz, szeretem nézegetni...A fejléc csodálatosan hangulatos, de a kedvenc képeim a picurosak!:)

Ottis írta...

Hát ennek fölöttébb örülök, mert én az év végen arra gondoltam írok egy bejegyzést a meg nem jelent receptekről, amelyeknek a képei síralmasan sikerültek. De a receptek attól még jók, csak a képekkel vagyok bajban. Hétvégén beírom a magamét!

Csibe írta...

Niki, Trini, előre is köszi ;)

Nelli, igyekszem, de még annyira messze vannak az igazán jótól ;)

Csibe írta...

Szepyke, te is úgy látod?!! hihihi

Puszedli, jajjj de nagyon köszi. Viszont ;)

Pepper, ugye-ugye ;)

Csibe írta...

Zsani, hellóóó ;) nekem is a kedvenc a picur, viszont a sütik fotózásával könnyebben boldogulok, kevésbé izgő-mozgók ;)

Ottis, örülök, hogy tetszik...jó móka!