2009. december 4., péntek

A nyeremény megérkezett!

Csak egy hozzászólás kellett a "Játék és nyeremény Mikulásra" című poszthoz Szepykénél. Egyszerű volt, amúgy is rendszeresen járok hozzá ;)
Aztán jött az üzenet, hogy az egyik kihúzott cetlin Csibe szerepel.
Mosolyogtam ezerrel, aztán megérkezett a csomag, és ismét mosolyogtam, aztán mikor kis Manóm buksijára feltettem mosolyogtam igazán. Persze ő annyira nem díjazta a dolgot, főleg azt, hogy még fotó is készüljön róla. Azért próbálkoztam ;)
Köszönjük szépen Szepyke!




Hamarosan - "Anya nem unod már???" - arckifejezés jelent meg pofiján.

10 megjegyzés:

szepyke írta...

Jesszusom, de ééééééééééééééédes!
Hát, hangosan röhögcséltem!
Hát, kész vagyok! Látod, hogy milyen jó helyre került az ajándék!:))))

És kész vagy, ráadtad mind a kettőt!:))))))


Nagyon édes, de komolyan!:))))

szepyke írta...

Jah, és pazar az új fejléced!
Gyönyörű!

trinity írta...

Legalább most már tudom, hogy ilyen tündér kis manód van!!! Gyönyörű és egész türelmesen bírta:))
Off: a fejléc csodás lett, nagyon szép ünnepélyes!!!

Puszedli írta...

Elképesztően tündéri! :))

mandy tarragon írta...

Hogyan lehet egy kicsi ember ennyire édes? :)

Méhn Niki írta...

:DD
zabálni való, úgy meg gyömöszölném!! :DD
gratula nektek! :)

Ottis írta...

Nagyon édes a kisfiad!És mekkorát nőtt, az utolsó képhez képest amit kitettél a blogra!!

Csibe írta...

Szepyke, igen "kész" voltam (vagyok amióta megszületett) ;)) nagyon köszi még egyszer! A fejléc miatt is köszi!!!

Trini, igen, egy kis tündér...végül is a fotók elkészültek ;) csak nézett, hogy anya mit pakolgat a fejére.

Puszedli, köszi!

Mandy, hááát, így sikerült ;))

Csibe írta...

Niki, köszi! Olyan jó lehet maszogatni a kis húsiját ;)

Ottis, neked is köszönöm. Nagyon rohan az idő, kicsivel több mint egy hónap és lehet ünnepelni az első szülinapját!

Zsani írta...

:DDDDDD
Jobban tetszett volna manónak, ha a ti fejeteken virítanak a díszek! :DDD
...nnna, elképzeltem...nagy vigyor...:DDD